Jag måste erkänna en sak för er, jag har ett nytt beroende. New Girl! En mycket bra och framför allt en rolig serie. Ja jag vet, jag är en serienörd. Jag sitter i soffan eller ligger i sängen och garvar högt för mig själv. Vilken dag som helst skulle jag bli rumskompis med tre killar. För killar är så mycket roligare än tjejer, ja självklart dom killar som har humor. Till exempel, tänk att bo i en lägenhet med tre killar med samma humor som mina tvillingbröder, då skulle man aldrig ha tråkigt. Rasmus och Tobias är utan konkurrens (kanske lite av pappa ibland) dom roligaste personerna jag känner och någonsin träffat. Vilken dag som helst borde ett nytt avsnitt av New Girl komma ut, jag väntar… Tills dess kanske jag får åka hem och hänga lite med Bill och Bull. 

 

Kommentera

Publiceras ej