Jag har stora problem med min beslutsångest, jag om någon kan vela hur länge som helst. Speciellt när det kommer till materiella saker. I ett bra tag har jag funderat på vilka skor jag ska satsa på till våren. Det stod länge mellan ett par Vans eller ett par Nike Air Max. Sedan bestämde jag mig där i en timme för att ett par Nike Air Max. Tror ni det slutade med att jag köpte ett par Nike Air Max? Naturligtvis inte. Istället gjorde jag en total omvändning och köpte ett par skor från Vagabond. Nu har jag i alla fall ett par nya vardagsskor till våren som jag älskar. Sedan råkade det även bli två par till, ett par loafers och ett par platåsneakers. Nu fick jag tre par skor till priset av ett par Nike Air Max. En mycket nöjd och lycklig tjej! 

 

 Jag behöver även färga och klippa håret men det fortsätter jag att vela med till åtminstone nästa månad. Några förslag? Långt,kort, lugg, blont, brunt, rött ... 

 

Mina nya skor från Vagabond 
 
Leopardmönstrade loafers
 
Ett par platåsneakers 
 

 

Kommentera

Publiceras ej