Sitter här och tar en liten paus tillsammans med en kaffekopp, i dag har det varit fullt upp sen jag klev upp. Jag ska alldeles strax gå och hämta Albin som är hemma hos mormor. Tänkte sova hos mina föräldrar i natt eftersom jag ska jobba i morgon, mycket närmare till jobbet därifrån. Annars i dag har jag haft studiegruppsträff med mattegruppen hemma hos Kattis. Har även varit förbi min kusin Jesper och fått lånat alla matteböcker för denna kurs. Så himla snällt av honom, han har räddat mig denna kurs då bland annat två böcker inte går att köpa. Vår mattebok är på 1013 sidor och på engelska. Vi får se hur det kommer att gå men jag ska bara klara den. I dag har jag sådan träningsvärk i låren, vaderna och rumpan sedan gårdagens gympass. Har även träningsvärk i armarna och axlarna sedan tisdagens pass. En härlig känsla! I dag får det bli en vilodag från gymmet, kom på att jag tränat sju dagar på rad. Måste presentera Kattis för er, en snäll och rolig tjej jag umgås väldigt mycket med nu  Vi träffas varje dag i princip, tack vare att vi tränar och pluggar ihop. Min härliga lilla tyska! Hon är född och uppvuxen i Berlin, hon har bott i Sverige i cirka fem år nu. Ni får se två bilder på fina Kattis. 

 

 

1 kommentarer

Kattis

16 May 2013 18:50

Nemen vad guuuuuullig du är!!! Har precis hittat din blogg när jag sökter efter information till hemtentan! =) hihi. Fin blogg du har!! Puss puss!! =)

Kommentera

Publiceras ej