I går började jag dagen med att följa med lilla lillebror till skolan, sov nämligen över hos mina föräldrar i söndags. I söndags var Rasmus och Tobias oerhört snälla och hjälpte mig med matten, jag skulle aldrig klara den utan deras hjälp. Och mer kommer dom att få hjälpa mig men jag ska göra allt för att klara den här omtalade mattekursen. I söndags såg jag även en mycket bra film med mamma och pappa på kvällen, en oväntad vänskap. Rekommenderas! Efter att jag lämnat av Albin vid skolan gick jag hem och drack en kopp av det godaste kaffet med mamma innan jag tog cykeln till jobbet för några timmars jobb. I går var det mycket att göra på jobbet men desto fortare gick tiden. Efter jobbet hämtade jag ut mina skor från Vagabond, satt som ett smäck på mina fötter, perfekt vardagsklack och underbart sköna. Därefter svidade jag om för ett pass på gymmet, det blev två svettiga mil. Sedan hem för en dusch och efter en lång dusch var det slut på undanflykter, bara att slå upp matteböckerna igen. Jag har nyss varit ute på en morgonpromenad med Anki, en bättre start på dagen kan man inte få. Nu är det på tiden att jag gör mig i ordning för snart är det dags för en dejt med studiegruppen hemma hos Hanna. 

Kaffe, citronvatten och matteplugg med tvillingarna.
 
2 mil är svettigt! 
 
 

Kommentera

Publiceras ej