Nu har jag klarat januari, februari och mars utan socker. Med utan socker menar jag söta saker som till exempel godis, läsk, saft, glass, kakor och bullar. Självklart får du äta naturligt socker från till exempel frukt, rotfrukter, grönsaker och mjölk. Även min lillebror Albin är lika duktig som mig, jag är imponerad av oss. Kan vi så kan NI!  Jag har slagit vad med en sexåring och ja jag vet vad mogen jag är. Fast han var den enda som vågade ställa upp på min utmaning där första januari. Tävlingsmänniska som jag är tänker jag inte förlora och speciellt inte mot en sexåring. Dyrt blir det för mig med om jag bryter det. Nu kör vi april också! Är det någon annan som är med denna månad? Ni kan köra 3 april – 3 maj.  Jag har hittills fått med mig Annsi, Emily och Anki via Instagram. We can do this! 

 

#mittlivsform 

1 kommentarer

missdalarna

05 Apr 2013 23:47

Hej Elin!

Men åååh vad duktig du är!!
Jag har klarat 5 dagar än så länge hihi.. och tycker mitt mål på 2 månader känns läänge :)
Jag får höra av mig till dig om jag behöver lite pepp :) Du som redan har klarat 3 månader!
Kram på dig

Kommentera

Publiceras ej