Då var jag igång på riktigt med träningen. Nu kör vi. Jag har fått ett personligt träningsprogram att följa. Jag har nämligen skaffat mig en personlig tränare och inte vem som helst. Jag har haffat den allra bästa. Så nu är jag otroligt motiverad för en bra och rolig träningshöst. Efter att jag skrivit min tenta i ekologi ska jag köpa mig ett gymkort, då ska det köttas. Eller vad säger du, svägerskan? Mitt träningsprogram är gjort av ingen mindre än min fantastiska bror Niklas. Jag litar på honom fullt ut, han är och har alltid varit en träningsnarkoman, han har läst kurser om kropp, kost och träning på högskolan, han spelar bandy och är även tränare för u-laget i Borlänge Bandy. Sedan känner jag att jag inte vill misslyckas när någon har koll på mig, då kommer tävlingsmänniskan och envisheten i mig fram. Pass nummer ett är nu avklarat och det svåraste var att tänka på det där med pulsen men det blir nog bättre efter några gånger.

Träningshöst it is
.

2 kommentarer

Angelica

02 Oct 2011 10:32

Fantastiskt!! Jag och Danne började vårt nya liv i går, nu blir det löpning 3 ggr i veckan och långa raska promenader övriga dagar! Den här latmasken ska banne mig få energi och ork igen! =D

Svägerskan

02 Oct 2011 13:06

Jag blev så chockad när du hade lagt till lösenord att jag inte har varit in och kikat sen dess. Klart vi ska kötta på i höst!!!!

Kommentera

Publiceras ej