Försöker piggna till lite med kaffe nu, det går väl sådär. Jag sitter här och samlar kraft och energi för att orka med mina åtta timmar på jobbet. Under de senaste fyra dagarna som jag har jobbat så har det varit invasion med stort I. Det känns i kroppen idag vill jag lova. Jag blev i alla fall på bättre humör när jag för ett tag sen pratade med Anki som nu är hemma igen, hon verkar har haft det helt fantastiskt bra på Bali. Ska bli spännande och roligt att få ta del av alla bilder hon har tagit. Nyss pratade jag med Annsi en stund och då kan man inte bli annat än glad. Det ska bli skönt med en promenad till jobbet men det skulle vara bra mycket skönare om någon annan skulle jobba istället för mig. När jag väl kommer dit och börjar så ska det nog gå jättebra. Nu ska jag skruva upp volymen på musiken och göra mig i ordning för jobbet. Ni får ursäkta men jag har inget roligt att berätta för allt jag gör just nu är att jobba.


Kommentera

Publiceras ej