Jag dricker en kopp kamomillte för första gången, köpte den smaken igår efter att jag läst att det skulle vara bra för magen. Jag har sen flera år tillbaka haft krångel med min mage till och från så tänkte att varför inte ge det ett försök. Det är ganska gott faktiskt. Läste att det även skulle vara bra för matsmältningen. Jag passade även på att köpa hem apelsinsmak, en favorit hos mig som alltid finns i telådan hemma hos mamma och pappa. Båda är Willys eget märke. Jag har fått dille på te men det får jag alltid på hösten och vintern, sen brukar jag ta en kopp te på kvällarna när jag blir sugen på något och vips så är suget borta. Måste kommentera Idol litegrann känner jag. Jay var utan tvekan bäst ikväll. Jag höll på att somna när Michaela sjöng och jag minns inte ens namnet på apan som var först ut. Daniel hamnade i skuggan av Jay denna kväll men är en begåvad kille som har koll på sin röst. Sen har vi Malin från Falun som skrek sönder en låt som ligger mig varmt om hjärtat, jag drog mitt täcke upp över öronen. Det var tur att Minnah avslutade programmet med en mycket bra version av Dixie Chicks superlåt Not Ready To Make Nice.









Kommentera

Publiceras ej