Det gick bra att jobba idag. Fick till och med en komplimang för min hesa röst av en gäst, han tyckte att jag hade en mycket sensuell röst dagen till ära. Vissa av våra stamgäster är bara för goa och härliga. Nu ska jag snart lägga mig i sängen, känner att jag behöver spendera lite tid på min spikmatta. Min rygg skulle nog tycka om mig lite extra då i alla fall. Samtidigt ska jag passa på att bläddra i lite receptböcker jag har här hemma. Jag ska stå för desserten till nyår, vilket jag mer än gärna gör. Det gäller bara att komma på vad jag ska göra, först brukar jag inte ha en aning och sen slutar det alltid med beslutsångest. Just nu leder förslaget jag fick av min kära faster på Facebook. Vi får se vad det blir. Sen ska jag börja med en ny bok som jag fick i julklapp och bara läsa tills jag somnar. Fina läsare, vad har ni för nyårsplaner?



Så här mysigt har jag det bredvid min säng på kvällarna när jag ligger och läser.

1 kommentarer

Anna

30 Dec 2010 15:44

att vara med dig :)

Kommentera

Publiceras ej