Jag pratade med Erik i telefon denna kväll och han gav mig några kloka råd, han är rätt bra ibland alltså. Allt känns genast lite bättre. Annars så har jag fikat med min bästis från mellanstadiet och högstadiet idag, Emma Puro. Hon bor numer i Norrköping med sin Fredrik och i vår måste jag åka ner dit och hälsa på för hon är någon jag verkligen saknar i min vardag. Fast alla minnen tillsammans med henne kan ingen ta ifrån mig och det var underbart att träffa henne igen. Efter vår långa fikastund pulsade jag hem till Annsi och Kristoff genom snön. Vi har bara hängt i deras soffa, spelat tv-spel och tittat på Gossip Girl. När vi skulle göra lite mat där på eftermiddagen så måste jag säga att vi fördelade uppgifterna på ett mycket bra sätt för att tillslut kunna äta pasta med skinksås. Kristoff skrev ihop en inköpslista som jag tog med mig till affären och sedan fick Annsi tillaga dagens måltid. Nu ska jag ta med mitt täcke till soffan och glo på någon av de två dvdboxarna jag fick av tomten i julklapp tills jag somnar.  


Den fina inköpslistan som jag hade med mig till affären



En mycket god måltid, pasta med skinksås.

3 kommentarer

Emily

29 Dec 2009 10:43

Den verkar vara slut tyvärr :( Men man kan inte få allt här i världen tyvärr.. Men den såg ju så snygg ut!

Emily

29 Dec 2009 15:29

Det tror jag absolut att det är! ;) Finns knappast något bättre.

Tror det blir svårt med storlekar, men tack ändå :) Får kolla vidare, den kanske kommer in igen.

Emma

30 Dec 2009 15:11

Tack för en trevlig fika! Nästa gång får jag komma hem till dig så jag får se hur du bor. Om inte du hinner ner hit först vill säga :)kramar

Kommentera

Publiceras ej