Skadeglädje är den enda sanna glädjen, för det här är sjukt roligt. Fast okej, det är hemskt och pinsamt för hon Tracy men jag kan inte annat än skratta åt hennes klantighet och stora misstag. Jag skulle nog nästan dö på riktigt, av paniken, om ett privat mail i detta stuk skulle hamna publikt på facebook, för hela världen, med andra ord. En sak är säker tror jag, Tracy gör nog aldrig om samma misstag igen och vi andra kanske borde titta en extra gång så vi skrivit i rätt ruta där inne på ansiktsboken. Jag kan i alla fall inte sluta skratta, detta är klockrent och höjden av klantighet. Hahaha.

5 kommentarer

Emily

31 Aug 2009 09:17

OMG! HAHA! Jag dör. Stackars människa. Jag skäms nästan av att läsa skiten så jag kan bara ana hur hon känner..



Tack gumman! Men färgen har redan börjat försvinna :( Går så jävla fort om man inte underhåller den. Lycka till med skolstarten! :*

Rosanna

31 Aug 2009 12:01

Haha, vilken ångest!!

Ea

31 Aug 2009 14:48

Emily och Rosanna: Ja ni, tänk vilken ångest och hur mycket man skulle skämmas. Tur att det inte hänt någon av oss, inte än iaf... ;) Men roligt är det på Tracys bekostnad, hahahaha! :D

Angelica Lindvall

01 Sep 2009 22:46

Ännu roligare är ju att hon står som "Engaged". :P Mycket pinsamt.

Eaa

01 Sep 2009 23:15

Angelica Lindvall: Haha, ja, det har jag också tänkt på vilket även gör det lite intressant och som du säger; mycket pinsamt! ;)

Kommentera

Publiceras ej