Jag är fortfarande lite snurrig i bollen efter dagens lilla olyckshändelse och min övre läpp är större än normalt. Så kan det gå när man har en liten lillebror som har svårt att ligga still när man ska försöka få honom att sova middag. Som plåster på såret träffade jag Therese, vi tog en kaffe och planerade helgens halloweenklädsel. Vi själva tycker att vi kommit på den absolut smartaste och bästa utklädandet, ganska enkel också. Nu har Therese flyttat ännu längre ifrån Borlänge eftersom hon blivit sambo i Hedemora. Det är tur att hon tycker att jag är så rolig att umgås med så hon mer än gärna tar sig en tripp in till Borlänge lite då och då. Idag fick jag äntligen hem min vardagsrumslampa som jag väntat på sen i augusti, ska bara försöka locka hit pappa så den kommer upp, jag hoppas den har varit värd allt tjat och väntan. Allt är i och för sig bättre än den glödlampa som hänger rakt upp och ner nu. Jag hoppas en viss person kommer förbi och äter lite pannkakor med mig ikväll, kanske vill han se filmen jag köpte idag också, Sex And The City - The Movie.

4 kommentarer

Anna

28 Oct 2008 22:09

hihi

Ea

28 Oct 2008 22:20

Anna: Love Is In The Air... hihihi.

anna n

29 Oct 2008 16:07

halla dar kop balbar... nu blev jag grymt nyfiken! :)

Ea

02 Nov 2008 22:19

anna n: du har fått ett långt mail på facebook som förklarar allt ;) puss.

Kommentera

Publiceras ej