Idag när jag satt i frisörstolen och såg mitt hår falla till golvet kom jag på att jag är lite avundsjuk på min frisör. Hon är snygg, trevlig och alltid så positiv. I somras gifte hon sig med sin hockeyspelare och nyligen flyttade de in ett stort hus med lantlig inredning. Direkt efter bröllopet åkte de iväg på en lång bröllopsresa, till den fascinerade landet på andra sidan Atlanten, förenta staterna. Hon talade om hur lycklig hon är och det behöver man inte ens fråga för det syns på långa vägar. Jag hoppas att även jag får träffa mannen i mitt liv någon dag, han får gärna vara fotbollsspelare eller rockstjärna. 

2 kommentarer

Anna

27 Nov 2008 16:58

Du kommer träffa honom, det lovar jag. Ingen kan motstå en sån pudding som dig sötnos ;) puss

Ea

27 Nov 2008 22:13

Anna: Hehe, du är för söt. Fast jag vill inte träffa honom än för jag börjar gilla singellivet riktigt mycket! ;) Jag har inte tid för någon pojkvän heller, you know... Men om några år kan jag gärna träffa honom! ;)

Kommentera

Publiceras ej