Igår ställde jag upp och jobbade även fast jag egentligen inte hade tid. Dessutom, fick jag lov att jobba 11,5 timmar istället för 8 timmar. I min egen planering för att hinna med allt som skall göras idag hade jag tänkt stiga upp vid halv sju, senast sju. Självklart orkade jag inte kliva upp när väckarklockan ringde imorse eftersom jag kom i säng vid tre i natt. Jag behövde mer sömn för att ens orka med allt som skall göras idag. Jag ligger långt efter i min planering och får stanna upp länge ikväll och ändå försöka ta mig upp riktigt tidigt imorgon. Jag ligger långt efter med min rapportskrivning och snart börjar det bli riktigt tveksamt till om jag ens kommer att bli färdig i tid. Fast på något mirakulöst sätt måste jag skicka in en välskriven rapport i tid.

2 kommentarer

Chronicletokio

23 Dec 2007 18:38

Lots of great info, keep up the good work!

Theodornathalie

06 Apr 2009 08:22

I like your website. Its web design is very cool and looks a Web Design Expert work. Regards,

Kommentera

Publiceras ej