Jag uppmuntrar mina vänner med mina dåliga skämt. Skämt åsido. Jag brukar uppmuntra mina vänner med att tala om hur mycket dem betyder för mig. Oftast brukar jag skriv små fina sms med väl valda ord. Jag själv älskar att få fina sms helt oväntat och spontant så därför brukar jag själv försöka skicka iväg ett litet sms då och då. Annars brukar jag försöka muntra upp mina vänner med små och genomtänkta presenter. Eller kanske bjuda dem på en kaffe när vi är och fikar. När vi går ut på krogen brukar mina vänner få en öl eller en drink av mig. Ibland bakar jag något gott och ger bort. Det händer att jag spontant kan köpa med mig en blombukett hem till en vän om vi ska umgås. Jag älskar att skämma bort mina vänner. Personligen tycker jag att jag är väldigt givmild och omtänksam mot mina vänner. Jag försöker hela tiden visa mina vänner hur mycket jag bryr mig om dem. Mina vänner vet också att dem alltid kan ringa mig och de mår dåligt, att lyssna och diskutera andras problen fram och tillbaka är nog en av de viktigaste egenskaperna hos en bra vän enligt mig. Alla mina fantastiska vänner förtjänar hur mycket uppmuntran som helst, hela högen är helt underbara. Jag vore ingenting utan mina vänner.
 Jag älskar Er!





3 kommentarer

Angelica

01 Mar 2011 09:58

Du är bäst på att muntra upp dina vänner. En väldigt omtänksam vän som jag aldrig vill förlora. Hur klarade jag mig egentligen innan jag träffade dig!? Älskar dig snutt.

Anna

01 Mar 2011 10:24

Håller med anki, och du vet verkligen hur man skämmer bort sina vänner. Du kan verkligen förgylla ens dag :)

Ea

01 Mar 2011 22:05

Angelica och Annsi: Ni gör mitt liv värt att leva! <3

Kommentera

Publiceras ej