I går pluggade jag från det att jag gick upp tills jag gick och la mig. Bortsett från ett morgonpass på gymmet och en promenad till Ica Maxi för att hämta ut ett paket. I går hade vi seminarium och då redovisade jag den kvalitetsredovisning samt inspektionsrapport jag tagit del, min analys av dessa rapporter. Denna uppgift ligger till underlag för nästa veckas muntliga examination. I går blev även min självvärdering inför veckans utvecklingssamtal klar och jag hann även börja med den muntliga examinationen. Nu ligger jag i fas men troligtvis inte så länge till på grund av planering och framför allt all förberedelse som väntar dessa praktikdagar.  I dag är jag ute på den älskade praktiken, därför har jag förberett detta inlägg till er. Helgen som gått har varit bra och fin, har hunnit umgåtts med personer jag tycker allra mest om, tränat och bakat. På söndagen blev det en hel del längdskidåkning (en sport jag älskar, nästan lika mycket som fotboll) med tanke på både Vasaloppet och världscupen. Ska man kanske våga sig på att åka Tjejvasan nästa år, det vore roligt och 3 mil borde man klara av. Får fundera på det och försöka få med mig någon, våga oss på att utmana Sofia Bleckur och övriga tjejer. Någon som vill åka Tjejvasan med mig?  

 

Såhär glad var jag för att det var fredag och framför allt för att jag lämnat in min hemtenta i etik. 
 
Jag fick låna Sixten en stund och ta en härlig promenad, efter det visade han mig sitt nya rum i huset som han flyttat till. 
 
En fin lördag! 
 
 En snöig morgonpromenad på söndagen och nybakade tekakor till familjen. 
 
 
 

 

1 kommentarer

Svägerskan

08 Mar 2014 22:42

Jag vill åka tjejvasan!! Det är ju något man måste ha gjort nu när man är en dalkulla=D

Svar: Jaaaaa vad roligt :D Ska vi satsa på det? Men då får du lära mig teknik, okej? ;) Jag vill ha en utmaning!
Elin

Kommentera

Publiceras ej