Jag har precis haft min muntliga tenta och det gick alldeles utmärkt. Jag var obeskrivligt nervös innan men helt i onödan. Den muntliga tentan handlade om skolutveckling och utvärdering, faktiskt väldigt intressant vilket jag inte tyckte i början. Intressant att ta del av skolutvecklingsprocessen, just för att den inte har något slut utan är ständigt pågående. Precis när det var min tur valde solen att lysa in på mig och datorn, solen är så välkommen fram. Nu ska jag svida om till träningskläderna och möta upp Hanna vid gymmet. Skönt att få röra på sig efter denna muntliga examination. Hoppas ni har haft en bra helg och en fin start på denna vecka!  

 

Solen lyser på mig under min muntliga examination, då kan det inte gå annat än bra. 
 

1 kommentarer

Svägerskan

10 Mar 2014 22:41

Finis<3

Kommentera

Publiceras ej