Lite bilder från min Instagram den senaste tiden. Ni vet att ni hittar mig även där, ealindroth
 
 
En god smoothie - perfekt frukost eller som ett mer mättande mellanmål. Jag älskar smoothies! 
 
 Lite bakning  av mig när svägerskan fyllde år! 
 
 Träningen flyter på riktigt bra, älskar alla svettiga timmar jag hittills lagt ner på gymmet detta år. Många fler ska det bli, är otroligt glad för att träningen gått så bra hela året. 
 
 Här är jag så sjuk, hade jättehög feber. 
 
Påväg hem från praktiken en dag. 
 
 En otroligt fin helg i Stockholm där Sandra skämde bort mig. 
 
Mina nya älskade glasunderlägg från Svenskt Tenn som fick följa med hem från Stockholm
 
 
 
 
 

1 kommentarer

Svägerskan

08 Mar 2014 22:44

Tack fina du för en underbar födelsedag <3

Svar: Jag som ska tacka, så fint, gott och trevligt <3
Elin

Kommentera

Publiceras ej