Jag känner verkligen inte för att slösa min lediga tid med att sitta vid datorn, där av dålig uppdatering. Jag läser böcker, går promenader, umgås med nära och kära istället. Så mycket bättre. Datorn kommer jag ändå sitta vid alldeles för mycket när skolan kör igång igen. Vill passa på att ta vara på all ledig tid så mycket jag bara kan. Nu kom jag nyss in från en promenad och ska här näst hoppa in i duschen för att göra mig i ordning för kvällens nyårsfirande. Jag tänkte berätta om mitt 2011 i ett senare inlägg på ett sätt som ni nog inte räknat med, inte i dag utan en annan dag. För nu ska jag fira in det nya året ordentligt med min bästa vän och annat skönt folk. Det kommer garanterat bli awesome. Jag ser fram emot 2012. Vi hörs nästa år.


Gott Nytt År, läsare!

Kommentera

Publiceras ej