Jag dricker kaffe och får fortlöpande tidrapporter i mobilen från Eriks lopp, den hurtbullen åker Öppet Spår idag. Igår kväll hade jag en mycket mysig och trevlig förfest med Annsi, Rosanna och Jessica. Sötare tjejer får man leta efter! Vi skakade rejält med rumpa under kvällen och inne på s2 är det verkligen mycket bättre dansmusik än Bolanche. Fast däremot såg jag inte någon hunk under hela kvällen men jag har nog ändå bara ögon för en egentligen. Nu ska jag iväg till jobbet och jag gissar på att man kommer kunna beskriva denna jobbdag med två ord; organiserat kaos. Jag räknar starkt med invasion idag. Det är inte vilken dag som helst idag heller, min kära farbror Calle fyller 50 år idag. Mina största gratulationer till Calle på hans dag.



Farbror Calle och kusin Sandra

 

Kommentera

Publiceras ej