Snart ska jag traska till Kupolen i detta ruggiga höstväder för att möta min härliga kurskamrat Sanna som slutar för dagen på Dressmann. För ikväll ska Sanna bjuda med mig på hockey, vi ska se Borlänge HF mot Falu IF i Borlänge ishall. Det är nämligen så att Sannas pudding till pojkvän spelar i Borlänge och jag gissar att han har en hel drös med läckerbitar till lagkompisar. Eftersom jag inte har träffat min egen snygging på över en vecka så får jag nöja mig med att titta lite smått på svettiga hockeyspelare. Jag ska försöka styra upp en dejt med Johan efter matchen för jag är i behov av lite kärlek. Tur att jag i alla fall får hela helgen tillsammans med min drömkarl eftersom vi åker till Stockholm på fredag. Vi ska bo på hotell, gå på teater, äta god mat och shoppa tillsammans med Madde och Markus. Nu är det dags att göra sig i ordning för hockeykväll, jag ska klä mig varmt.

Kommentera

Publiceras ej