Taxin står strax utanför min dörr och jag känner mig redo för att anta London i ett par dagar. Gissar att dem flesta ligger och sover medan jag nu lämnar Borlänge-hooden. Lovar att komma med en uppdatering om våra Londondagar här i bloggen, så håll utkik igen i början av nästa vecka. Vilka känslor det sprudlar i min kropp just nu, är nog mest förväntansfull tror jag och lite nervös. Ta hand om er här hemma och smäll inte av er några kroppsdelar på sista april! Arrivederci!

image39
Två Arsenal - fans

4 kommentarer

Junitjej

27 Apr 2007 06:27

Ha det bra i LOndon!
Vilken snygg blogg du har!
~Ha en skön fredag¨och helg!~

Pappa

27 Apr 2007 08:01

Ha det så himla bra i London, jag har varit dit två gånger och det är en underbar stad! Är avundsjuk på dig...

cajsa

02 May 2007 14:57

åh! jag vill också till London, verkligen en av de bästa städer som finns.. Kram / cajsafelicia.blogg.se

cajsa

02 May 2007 17:53

Arsenal? Coolt! Jag var på vm och såg Sverige - Paraguay! Det var en upplevelse för livet! Kram / Cajsafelicia.blogg.se

Kommentera

Publiceras ej