I dag trillade resultatet in på den sista rapporten, har inväntat slutbetyget på fyra saker. Jag är så sjukt nöjd med mig själv. Högsta betyg (VG) på samtliga, vilket jag inte ens i min vildaste fantasi hade kunnat tro. Jag måste bara få skryta litegrann för är lite extra stolt över två mycket fina kommentarer från två lärare. En berömde mitt språk oerhört mycket, att jag var enormt duktig på att skriva. Enligt en annan har jag mycket sunda tankar, värderingar och goda idéer som skulle kunna ta mig långt. Jag blev så otroligt glad för dessa kommentarer, det värmer extra med lite mer personliga kommentarer. Ibland lyckas även jag göra något bra. Nu kan jag släppa skolan helt och hållet tills det är dags för en ny hösttermin. Sommarlov toppat med ett förträffligt jobb kan jag med gott samvete ägna mig åt nu. Love it!

 

 

 

 

 

 

 

 

3 kommentarer

Anonym

25 Jun 2012 20:57

Du är så himla duktig du!!

Svar: Men tack! :)
Elin

Anonym

25 Jun 2012 21:20

du ser du KAN, grattis!

Svar: TACKAR! <3
Elin

Angelica

26 Jun 2012 16:14

WOW! Jag är så stolt över dig! Min duktiga Elin. Otroligt begåvad, vacker, ödmjuk och alldeles, alldeles underbar. <3 Nu kan du sannerligen njuta av sommaren med så fina omdömen att avsluta denna termin med. DU ÄR FANTASTISK!

Svar: Men wow, vilken kommentar! DU om någon är FANTASTISK! We are better together! <3
Elin

Kommentera

Publiceras ej