I dag efter seminariet mötte jag upp svägerskan vid skolan och tillsammans traskade vi ner mot stan. Vi tittade runt lite i affärer och jag fick lite gott och blandat med mig hem. Det mesta fyndade jag på second hand så det blev inte speciellt dyrt, fint för en fattig student. Sedan hängde jag lite hemma hos bror och Sandra innan jag tog bussen hem till mig, alltid lika roligt och trevligt. Ännu en bra dag börjar lida mot sitt slut.






Ett snyggt svart linne med lite metallictrådar i.




En svart oversize skjorta med söta blommor i ljusblått och ljusrosa, kommer bli fint till skinnjackan i vår eller under en svart stickad tröja nu i vinter. Den är så fin på. Dagens favorit.





Jag älskar den blåa färgen på denna stickade tröja och även denna innehåller lite silverdetaljer. En mysig vardagströja.

3 kommentarer

Svägerskan

01 Feb 2012 08:58

Tack för en trevlig dag! Och vilka fynd du gjorde, kommer bli skitsnyggt/fint! Btw vilka motsattser tummar vi har HAHA!! Helan och halvan är vårat nya team namn istället för team värdshus haha! <3

Ea

01 Feb 2012 16:31

Svägerskan: Hahahaha, jag dör av skratt!!! Våra tummar är verkligen helan och halvan. Bra namn där! Btw, påsk i Sveg låter alldeles fantastiskt och roligt! ;D Tack för i går! <3

Svägerskan

02 Feb 2012 19:36

Tack själv=)

Kommentera

Publiceras ej