Check på ett elektroniskt prov, 11,5 rätt av 12 möjliga på första försöket. Fint! Jag kan bara jag vill. Har även tragglat mig igenom en föreläsning på 118 minuter om cellen. Roligare har jag haft. Nu ska jag läsa några sidor och sen försöka få med mig mamma ut på en powerwalk. Förhoppningsvis blir det lite roligare uppdateringar här närmare helgen och nästa vecka. Denna vecka handlar enbart om jobb och plugg. Annars då, jag är avundsjuk på min vän Anki som flyger till Irland i morgon och min fina vän Sanna som åkte till Irland i lördags för att resa runt i tio dagar. Irland är tydligen grejen. Har ni besökt Irland? Jag vill också ut och resa.

 

 

 

 

4 kommentarer

Angelica

25 Apr 2012 21:09

Åh, gud, bilden högst upp!! Är det så det ser ut så förstår jag att Irland är grejen!! Är det så magiskt som de säger så tar jag med mig dig nästa gång! Du och jag på en irländsk pub, drickandes irish coffee och guiness ;D <3

Svägerskan

25 Apr 2012 22:07

Grattis till provet!! Hade jätte gärna velat besökt Irland, har en gjort det än, dock. <3

Ea

25 Apr 2012 23:17

Angelica: Ja jag sökte på Irland och då kom den bilden upp ;D Jag tror det är helt magiskt! Ska bli kul att se dina bilder sen! :) Ja vi måste ut och resa tillsammans igen. Kanske Turklandet och hälsa på Göran! :)

Ea

25 Apr 2012 23:18

Svägerskan: Då får vi åka dit tycker jag :D

Kommentera

Publiceras ej