Denna morgon vaknade jag 05.15, helt galet tidigt. Fast jag la mig även tidigt i går, först såg jag filmen Hanna och sen slocknade jag. En bra film i alla fall. I går hade jag så sjukt ont i magen, j*vla mensvärk. Annars i går så bjöd mormor på middag, hur gott som helst. Fläskfilégryta, köttbullar, såser, omelett med kantareller, potatis, grönsaker, sallad och massa annat mums. I dag började jag veckan med en promenad, redan tjugo i sex gick jag utanför dörren. Nu har jag ätit frukost, plockat lite här hemma, gjort mig i ordning och pluggat lite. Om en timme ska jag gå till tågstationen och möta upp Angelica, Sanna och Malin. Vi ska göra en hemlaboration med läskedryck här hemma hos mig. Hur man snabbast får ut kolsyran ur en läskedryck vid rumstemperatur. Vi får se hur det kommer gå...




En bild från filmen

Kommentera

Publiceras ej