I dag har jag varit in till skolan en sväng och vi började med ett grupparbete som ska redovisas om fyra veckor. Efter skolan hann jag plugga en stund innan jag följde med min mamma på Kupolen. Äntligen hittade jag en snygg och svart väska som jag letat efter. Jag kan inte ha vad som helst till skolan och till vardags. Så det så. Sedan köpte jag även en flaska med torrschampo. Nu tänkte jag ta en dusch och sedan titta lite på tv innan det är dags att sova. I morgon ska jag upp tidigt eftersom vi ska iväg på exkursion hela morgondagen. Jag börjar redan få in lite rutiner i min vardag och det känns så bra. Jag gillar rutiner, det är bra för mig. Fast jag är ganska kass på rutiner ibland. Hoppas att ni mår bra!


4 kommentarer

Angelica

31 Aug 2011 09:34

Jag gillar inte rutiner men visst är det bra! Spännande höst du har framför dig. :)

Elinfan!

31 Aug 2011 20:53

Du är go du!

Ea

31 Aug 2011 21:32

Angelica: Jag vet att du inte gör det ;) Du och många andra. Men jag gillar det väldigt mycket faktiskt, det har jag märkt nu den senaste tiden. Framför allt så är det bra för mig :) Och kanske inte måste för att orka med och klara av mina framtida studier. Hittills trivs jag som fisken i vattnet med kursen men väldigt mycket att göra! Fast lär mig mycket nytt! :)

Ea

31 Aug 2011 21:33

Elinfan!: Oj tackar :D ... Fast nyfiken på vem som gömmer sig bakom kommentaren ;)

Kommentera

Publiceras ej