Mitt huvud dunkar men ska försöka rycka upp mig. Det här funkar inte längre. Jag dricker kaffe och lyssnar på Veronica Maggios nya skiva – Satan i gatan. Ett mycket bra album som redan är en favorit hos mig. Ni har väl inte missat!? Har lyxat till kaffet dagen till ära med lite kardemumma, det bästaste. Jag jobbade lite extra igår för att bästa Marie på jobbet skulle få vara hemma och fira sin 50-års dag med nära och kära. Vi på jobbet ska fira henna på måndag och det är jag som ska försöka köpa något. Jag har ingen bra idé och det har ingen annan på jobbet heller. Jag får klura lite till på det. Så har ni några bra tips på en 50-års present till en rolig kvinna i sina bästa år så lämna gärna en kommentar. Runt tusenlappen får det kosta. Presentkort känns lite tråkigt men får kanske bli det om jag inte kommer på något annat. Nej nu ska jag ta en dusch och sedan en promenad hem till mina föräldrar. Ikväll ska jag hänga med min Annsi i alla fall, som vanligt på valborgsmässoafton. Av någon konstig anledning brukar vi alltid cykla runt och hamna på de mest oväntade ställena. Vi får väl se vad som händer detta år då. Kanske blir det lite New York planering också. Kolla upp en massa bra shoppingställen.



Kommentera

Publiceras ej