Så här ser det ut hemma hos mig nu, en enda stor röra. Ja, jag håller på med evighetsprojektet att rensa mina garderober. Nu håller jag bara på med en av mina garderober, jag gruvar mig för att ta tag i resten. Sen har vi alla mina skor och väskor som jag även borde gå igenom. Nu överväger jag att sluta shoppa helt. Egentligen borde jag börja med att varje gång något nytt får flytta in i någon av mina garderober så måste något annat flytta ut men vi vet alla att det bara är snack och inte kommer följas. Och varför har man så svårt för att skilja sig från vissa plagg som man inte ens använt på flera år men ändå vill ha kvar, minnen kanske. Tur att Spotify ser till att det här projektet blir lite lättare i alla fall. Äsch, nu ska all skit bort en gång för alla… Lycka till, Ea!

3 kommentarer

Ankan

31 Mar 2010 19:11

Good luck! ;D

Ea

31 Mar 2010 21:55

Ankan: Haha tack, det behövdes ;) Men nu är en garderob klar och spar resten till Anna ;) Hehe.

Teomarit

21 Dec 2010 11:57

I LOVE THIS PAGE. IT LOOKS REALLY NICE. KEEP IT UP

Kommentera

Publiceras ej