Du heter:

Elin Christina Lindroth.

Smeknamn:

Ea eller EaBea.

Låt som när du är ledsen sörjer till?

Storm med Lifehouse eller Fix You med Coldplay.

Beroende av:

Kaffe.

Vad tror folk om dig?

En massa säkert, folk tror så mycket.

Stämmer det?

Det beror väl på vad exakt folk tror.

Vad får du oftast komplimanger för?

Mina ögon.

Hur imponerar man på dig?

Man är rätt och slätt sig själv. Klickar man så klickar man.

Brukar du skratta för dig själv?

Ja, väldigt ofta.

Vad står det i ditt senast inkomna SMS?:

”Grattis på namnsdagen förresten! Puss”

Var bor du?

Hagalund/Borlänge.

Trivs du där?

Jadå, jag älskar min lägenhet i alla fall.

Har du haft sex idag:

Nej.

Hur svarar du i mobilen:

Elin eller Häääj!

Vem ringde du senast?

Lina.

Vad sa den du senast pratade med i telefonen:

Att hon ville träffa mig senare ikväll.

Antal timmar sömn inatt:

Sju kanske.

Sov du ensam:

Ja.

Brukar du komma i tid:

Nja, jag är tidsoptimist men till jobbet kommer jag alltid i tid.

Hur känner du dig nu:

Sliten och ganska låg.

Vanligaste färg på dina kläder:

Svart.

Vad tycker du om fötter:

Inte min favorit kroppsdel i alla fall.

Vad saknar du:

Sandy, Snorran, Farfar, Morfar och sommarstugan vid Mossbysjön.
Hade du en bra kväll igår:

Jag hade riktigt roligt efter jobbet med Hanna och Lina. Jag skrattade tills jag fick kramp i magen flera gånger om.

Favorit dryck på morgonen:

Kaffe, te eller vatten.

När brukar du oftast gå och lägga dig:

Jag försöker komma i säng innan tolv på vardagarna.

Är du blyg:

Nej det tycker jag inte men jag kan vara väldigt reserverande.

Sysslar du med någon idrott:

Nej inte längre.

Tror du på kärlek vid första ögonkastet:

Jag tror på attraktion vid första ögonkastet.

Har du spytt offentligt:

Ja.

Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag:

Ha sex såklart.

Är du nöjd med ditt liv:

Det där går väl i perioder.

Är du bortskämd:

Jag brukar skämma bort mig själv ibland, unna mig. Annars är jag bortskämd på kärlek från familj och vänner.

Vad gör du i morgon:

Först ska jag träna och sen ska jag jobba, jag får se vad som händer efter jobbet.

Vad är det värsta du vet:

Ett krossat hjärta och ormar.

Har du bra vänner och äkta vänskap:

Herregud ja. Vet inte vad jag skulle göra utan mina vänner. Inga ord kan beskriva hur bra dem är.

Vad är det finaste du fått:

En mikrofon och ett tillhörande stativ i trä som min morfar gjorde helt själv till mig när jag var 9 år.

En speciell dag du minns:

1 augusti.

Du samlar på:

Minnen, väskor och skor.

Vem ringer du när du är arg/ledsen:

Mamma eller Annsi.

När grät du senast:

Nyss.

Vad skulle du göra om du vann en miljon:

Resa.

Vill du gifta dig:

Ja!

Vill du ha barn:

Ja!

Är du musikalisk:

Haha gud nej men jag älskar musik.

Vad dricker du helst när du är törstig:

Vatten.

Bor dina föräldrar tillsammans:

Ja och det hoppas jag att dem alltid kommer göra, mina underbara föräldrar.

Har du någon gång gråtit dig till sömns:

Ja.

Biter du på naglarna:

Ja, tyvärr…

2 kommentarer

Anonym

01 Aug 2010 16:59

hehe, du läser michaela fornis blogg va? några svar är tom kopierade =) Men förstår för det var bra svar av henne.

Ea

01 Aug 2010 21:47

Ja det gör jag, min favorit blogg. Där jag tyckte lika som henne orkade jag inte formulera om svaren helt enkelt.

Kommentera

Publiceras ej