Igår kväll hade jag kanske det finaste besöket på länge i min lägenhet, kärt återseende. Jag och många av tjejerna från vårt lilla tjejgäng ”de dyngfräscha väninnorna” hade äntligen hittat en lördag för vin och mys. Självklart var det några söta hjärtan som saknades men det blir fler gånger. Det var riktigt roligt att umgås en hel kväll med Emma, Madde, Jossan och Dessan för det är inte varje dag som det sker sen vi tog studenten. Sedan var det även några till som förgyllde kvällen med sin närvaro: Annsi, Mallan och Erik. Jag hade inte ens tid för att känna hur dåligt jag egentligen mådde utan hade bara så himla roligt varje minut av kvällen och styrdans kanske är det nya. Jag hoppas vi tjejer samlas snart igen för det blir bara succé då.



Jon, Erik och Fredrik



Skål Erik!



Madde och Jon



Josefine och Emma



Botten upp, Jossan!



Vi spelade Bosse!



Kära lilla Bosse... Desirée, Josefine och Emma.



Erik måste ha förlorat i Bosse och fick köra botten upp



Jossan bjuder Emma på en snus

 

1 kommentarer

Ankan

30 Nov 2009 00:15

Sv: Hahahaha! Ja men visst gör han!! ;D Haha, ja förmodligen, det framhäver ju hans biceps in a good way så att säga.. haha!



Åh, vilket mysigt kalas ni såg ut att ha! Hälsa alla! vink vink :)

Kommentera

Publiceras ej