Idag har jag invigt min nya och gråa solstol på min uteplats och visst har jag redan fått lite färg. Varje sommar tackar jag mina föräldrar lite extra mycket för mina bra gener som ger mig färg både lätt och fort när solen är framme. Nu är det på tiden att jag gör mig i ordning och inte latar mig mer för har en del saker att uträtta innan jag börjar jobbet klockan tre denna eftermiddag. Igår efter jobbet åkte jag hem till mitt ex och hjälpte honom att städa ur hans lägenhet, nu skiner det fint i hans gamla badrum. Jag vet att jag är världens snällaste ex flickvän. Alldeles strax ska jag cykla till Hemköp och hämta ut två par skor till mina bröder, Rasmus och Tobias är snart ägare till ett par vita converseskor. Jag vet att jag är världens snällaste storasyster.

1 kommentarer

Pappa

29 May 2009 17:01

Du är snäll du! Bra gener även där :-)

Kommentera

Publiceras ej