Idag fyller Johan år och han blir rätt gammal, 25 år. Grattis Johan! Jag har jobbat kvällspasset sen i tisdags nu och för varje kväll som går blir det mer att göra. Idag har det rullat på i non stop, jag fick kasta i mig dagens lunch/middag som var en räksallad á la Elin. Denna kväll jobbade jag i alla fall tillsammans med Anton, Niklas och Emma vilket gjorde hela arbetspasset roligt. Imorgon och på lördag väntas kvällsskiftet igen och om samma mönster håller i sig hela veckan ut så vill jag inte ens tänka på hur mycket det kommer att bli, säkert kaos med stort K. Nu ska jag ta en dusch, pilla ur några stickor från min hand (hatar plankstek!) och sedan krypa ner i sängen.
 

1 kommentarer

Anka

27 Feb 2009 09:16

Åhhh!lankstek är ju asgott!! lägg ett salladsblad emellan när du bär dom vettja! :D

Kommentera

Publiceras ej