Igår var jag och Göran ute på lite äventyr igen fast ett bra mycket lugnare äventyr än juldagen. Först var vi en sväng på Club Fresh men efter ett tag tog vi en taxi in till stan för s2 och Goldrush. Det var mycket folk på s2 och det var några bra band från trakten som spelade eller det var i alla fall två band som föll mig i smaken. Fast det känns lite som om många band här i stan ser upp till Mando Diao och Sugarplum Fairy lite väl mycket. Finaste Angelica jobbar med Borlänges nya rockklubb Black City och hon tog väl hand om mig och Göran. Vi var hennes hedersgäster så vi fick tårta och det var troligtvis första och sista gången jag åt prinsesstårta på krogen. När vi inte satt och lyssnade på banden så minglade vi runt och hade sådär kul som bara vi två kan ha ihop. Det var en mycket lyckad kväll som dessutom fick ett bra avslut för både mig och Göran. Kvällens bästa var ändå kanske raggningsrepliken som Tony lärde mig men den håller jag hemlig eftersom den funkade mer än bra. Idag har jag ätit världens godaste middag hemma hos min kära mormor och nu tänkte jag ta en promenad hem till Nygårdsdalen.



Göran är nöjd med sin tårtbit



Jag och Erik vilade oss lite i solstolarna

Kommentera

Publiceras ej