Jag vill gratulera min underbara vän Caroline som har gift sig med sin stora kärlek och andra hälft den 23 augusti. Jag är så otroligt glad för deras skull och det känns lönlöst att ens försöka förklara här hur glad jag är för orden räcker inte ens till. Ni två är som gjorda för varandra, att tillsammans livets vägar vandra. Kärlek, lycka och glädje önskar jag er.

 ♥ Caroline och Ahmed    2009 - 08 - 23. ♥



Caroline och hennes stolta pappa innan bröllopet.  ♥


Nyvigda ♥


Kärlek, lycka, kärlek, lycka, kärlek, lycka, kärlek, lycka, kärlek ♥ 



Steget är taget, löftet är givet
Glädje för dagen, lycka för livet.

2 kommentarer

Anonym

30 Aug 2009 09:26

Så fint Elin och så underbart gulligt gjort av dig

Kram Carros mamma

Ea

31 Aug 2009 14:47

Carros mamma: Tack, vad du är söt! :) <3

Kommentera

Publiceras ej