Kom nyss innanför dörren och vilken bra fredagskväll det har varit trots att jag har jobbat hela kvällen och natten. Tänk att det bästa jag har hört i musikväg på väldigt länge fick jag höra denna kväll på min arbetsplats. Det skulle jag aldrig ha gissat med tanke på hur många musikkvällar jag har jobbat under mina år på värdshuset och med stor tanke på vilka band som brukar uppträda hos oss. Det brukar inte direkt vara musik i min smak om vi säger så. Större delen av Borlänge trängdes och dansade inne på värdshuset, vi sålde mer öl än någonsin och stämningen var den bästa på länge. Jag är fortfarande helt tagen över hur bra det faktiskt var, grymt bra. Kanske dags att sova nu...

2 kommentarer

Therese

31 May 2008 14:21

Haha, när du skrev de här inlägget hade jag jobbat i en timme! Puss

Pappa

31 May 2008 22:32

Det va en magisk konsert med Yngström med vänner!

Kommentera

Publiceras ej