Känner för att göra ett äkta flogstaskrik nu och ikväll, det förklarar väl min tentaångest rätt väl. Fast öppna fönstret här på rösis vid tioslaget ikväll och skrika ut sin ångest över tentan känns inte som någon bra idé, undra vad grannarna skulle tro. Därför tänkter jag överlåta denna uppgift till min vän Sofie som bor på just Senandersväg att ikväll vid tioslaget öppna sitt fönster och skrika allt vad hon kan för mig, för jag lovar, hon blir garanterat inte ensam om det såhär under tentatider. Så snälla Sofie, skrik ut all min tentaångest över hela Flogsta ikväll (ta i från tårna)...

3 kommentarer

anna

29 Mar 2007 20:32

hittade en sida förrut där man kunde beställa både boll + bok, med övningar till samma pris som jag köpte min boll i stan. så tips är ju om du beställer en så, då slipper du leta övningar.

anna

29 Mar 2007 20:44

intersport. för 150:- tror jag att det var.
tror nog inte du har så mycket längre armar än mig, storleken bestämms utifrån längden på armarna, men max 170:-. men man kan be dom mäta där eller så gör du det själv.. .

anna

29 Mar 2007 20:45

jag rinde runt förresten och intersport var billigast då :)

Kommentera

Publiceras ej