I tisdags umgicks jag i flera timmar med min kusin Sofia, vi njöt av varandras sällskap och det fina vårvädret. Nu för tiden umgås jag alldeles för lite med Sofia, som inte bara är min kusin utan så mycket mer, hon är även en utav mina allra närmaste och bästa vänner. Det skiljer två år mellan oss och här stämmer detta talesättet väl in "åldern är bara en siffra", för åldersskillnaden har ingen som helst betydelse och varför ens haka upp sig på något sådant. Jag trivs oerhört mycket i hennes sällskap, hon får mig alltid på bra humör. Ingen kan lyssna och komma med kloka råd som denna tjej, hon förstår sig på mig. I hennes närhet känner man sig alltid älskad och betydelsefull. Inte tala om hennes livsglädje som smittar av sig direkt och hennes obeskrivligt underbara skratt. Det finns få som henne och jag har turen att ha henne i mitt liv. Känner knappt någon annan som är så genomsnäll och omtänksam som Sofia alltid är. Hon bjuder alltid på sig själv och utstrålar självkänsla och stor självsäkerhet. Sofia, min kusin och framför allt min vän är en snygg tjej som jag värdesätter högt i mitt liv och älskar av hela mitt hjärta. Sofia, jag hoppas att du alltid kommer vara en del av mitt liv.


image36
"En söt liten flicka med framtiden framför sig..."

3 kommentarer

Therese

26 Apr 2007 11:26

ja, för om 24 timmar så har vi ganska precis kommit fram!! ieii!! Kommer ha såå kul varenda sekund vi är där!! å jag ser fram emot matchen så enormt mycke så du anar inte! eller de kanske du gör ;) vi hörs senare idag som sagt!! =D Puss (L)

Therese

26 Apr 2007 23:38

ja, tror inte vi kommer kunna sova så mycke, varken inatt eller nån av dom andra nätterna :P men de hinner vi säkert ta igen sen!! men nu lä jag nog faktiskt sova på riktigt. så att jag hinner vakna å kolla på klockan i panik några gånger innan de är dags å gå upp på riktigt!! men som sagt, vi ses tidigt imorn! Love You too!! Puss & Gonatt!!

Pappa

27 Apr 2007 22:38

Sofia e en go tjej

Kommentera

Publiceras ej